Winnaars van de LEGO speurtocht

Winnaars van de speurtocht “Festijn van Bouwsteentjes” (Lego) van het Modelspoor Museum

In de binnenstad van Sneek deden afgelopen voorjaarsvakantie 19 winkeliers mee aan een puzzelspeurtocht met Lego bouwwerken. De wandeling en speurtocht leidde langs de etalages waar Lego bouwwerken te zien waren uit de tentoonstelling “Festijn met Bouwsteentjes”.
Woensdag 13 maart was de prijsuitreiking van de speurtocht. De winnaars waren samen met hun ouders, pake en beppe, te gast in het museum en ontvingen uit handen van Astrid Schots een groot Lego pakket. De speurtocht was mede gesponsord door Sneek Promotion. Er deden maar liefst 233 kinderen en hun ouders mee aan deze speurtocht.
Het “Festijn van Bouwsteentjes” was te zien in de bedrijfskantine bij Douma Staal van 17 februari t/m 25 februari. De tentoonstelling was een feest van herkenning en een belevenis voor jong en oud. Er werd door de kinderen volop gebouwd met Lego.

Fotobijschrift:
Deel van de winnaars van de Lego speurtocht.  Op de foto: vlnr. Nathan uit Sneek, Vivianne uit Sneek, Matthijn (namens zijn zus Esther) uit Rouveen, beppe (namens Jelle) uit Twente.