Geef een “steen” voor het museum

Geef een steen Modelspoormuseum Sneek

Het Modelspoor Museum zal in 2025 vernieuwd worden.

U kunt ons bij de vernieuwing helpen

Koop een “steen” voor het vernieuwen van het museum en help het museum “op te bouwen”. Voor € 47,- koopt u een halve steen, voor € 75,- een hoeksteen en voor € 93,- een hele steen.

Hoe groter de steen, hoe meer voordelen u heeft.

Uw aankoop wordt september 2024 via machtiging automatisch afgeschreven. U ontvangt september 2024 dan ook digitaal uw gratis toegangskaart, welke geldig is t/m 30-11-2025.

Aankoop halve steen
€ 47,-
  • Een gratis toegangskaart voor het museum voor 2 personen, met gratis een kopje koffie of thee.
  • Met nieuwsbrieven wordt u op de hoogte gehouden van onze activiteiten en nieuwbouw.
Aankoop hoeksteen
€ 75,-
  • Een gratis toegangskaart voor het museum voor 3 personen, met gratis een kopje koffie of thee.
Aankoop halve steen
€ 47,-