Geef een “steen” voor het nieuwe museum

Alle seinen staan op groen om naast De Stolp aan de Smidsstraat in Sneek een groot pand voor het museum te bouwen.
Die nieuwe locatie moet eind 2024 gereed zijn. De opening zal zijn in het voorjaar van 2025.

U kunt ons bij de bouw helpen

Koop een “steen” voor het nieuwe museum en help het museum “op te bouwen”. Voor € 47,- koopt u een halve steen, voor € 75,- een hoeksteen en voor € 93,- een hele steen.

Hoe groter de steen, hoe meer voordelen u heeft.

Uw aankoop wordt begin april 2024 via machtiging automatisch afgeschreven. U ontvangt begin april 2024 dan ook digitaal uw gratis toegangskaart, welke geldig is t/m 30-6-2025.

Aankoop halve steen
€ 47,-
  • Een gratis toegangskaart voor het museum voor 2 personen, met gratis een kopje koffie of thee.
  • Met nieuwsbrieven wordt u op de hoogte gehouden van onze activiteiten en nieuwbouw.
Aankoop hoeksteen
€ 75,-
  • Een gratis toegangskaart voor het museum voor 3 personen, met gratis een kopje koffie of thee.
Aankoop halve steen
€ 47,-