Van Graan tot Brood nu te bewonderen in museum

Succesvolle actie voor nieuwe museum in AH Stadsfenne Sneek

De winnende baan van de Grote Kleine Treinen Competitie was van 8 t/m 22 maart te bewonderen in de Albert Heyn Stadsfenne in Sneek. Op de zaterdagen waren de leden van Team Groen van het Modelspoor Museum aanwezig voor uitleg. Ze maakten ook promotie voor de stenen-actie voor de nieuwe locatie van het museum. En dat leverde een groot aantal stenen op.

Een grote modelbaan midden in een supermarkt valt op. En als dat dan ook nog eens een speciaal gebouwde baan is van de Grote Kleine Treinen Competitie, dan valt er veel te bewonderen. Vooral op de zaterdagen was het een drukte van belang. “Onze vrijwilligers kregen veel vragen en leuke reacties” aldus Jan Willem van Beek, directeur van het Modelspoor Museum en het leverde veel stenen op voor onze nieuwe locatie en ook nog nieuwe vrijwilligers”. Het museum is dan ook zeer ingenomen met de actie in de AH.
De baan “Werk in uitvoering” is tot 28 april nog te zien in het Modelspoor Museum. Daar kunnen mensen ook nog een steen kopen.