Raildagen 20 en 21 september 2024

KidsProject opgesteld tijdens de Raildagen 2024

In het station in Sneek staat tijdens de Raildagen van 20 en 21 september KidsProject opgesteld. Meer dan honderd houten treinen, wagons en bruggen staan op lage tafels om mee te spelen. Genoeg voor uren speelplezier. En er is ook een leuke speurtocht door het museum. Toegang voor iedereen met een geldig kaartje voor het Modelspoor Museum.
Treinen van hout zijn voor velen het begin van een mooie hobby. Kinderen kunnen uren spelen met de grootste houten treinbaan van Nederland. Dan is in een gedeelte in het museum gevuld met honderden houten treinen, bruggen, stootblokken en stations. Alles op lage tafels zodat kinderen er makkelijk mee kunnen spelen. Zo wordt het bezoek tijdens de Raildagen aan het museum een feestelijk uitje voor het hele gezin.