RC 4×4 parcours rijden

RC 4×4 parcours rijden kon op 25 en 26 maart

In het weekend van 25 en 26 maart kon je meedoen aan ons weekend event RC 4×4 parcours rijden onder begeleiding. In het museum was een parcours gebouwd met verschillende hoogtes! Probeer nu maar eens dit parcours te rijden! Het parcours rijden was op zaterdag 25 maart en zondag 26 maart.

“Het is ondertussen al een traditie geworden dat wij ivoor ons publiek en speciaal voor de kinderen iets organiseren”, aldus Jan Willem van Beek, directeur van het Modelspoor Museum. “We hebben ook dit weekend weer een prachtige activiteit, al hebben we qua ruimte wel wat concessies moeten doen”.

De RX 4×4 modellen zijn populair geworden omdat het een parcours auto is die bijzonder goed bestuurbaar is. Inmiddels is de RC 4×4 zeer uitgebreid en worden nationaal ook parcours races georganiseerd. Er zijn verschillende modellen waarmee je kunt rijden in het museum. De jeugd, maar ook vaders en moeders, pakes en beppes raken nooit uitgekeken.

Toegang met geldig museum toegangsbewijs.