Gratis winter huisjes bouwen voor kids beindigd

Gratis winter huisjes bouwen voor kids

Kinderen konden in de Kerstvakantie knutselen met huisjes. Dan was het Modelspoor Museum omgebouwd tot een vrolijke bouwplaats. Onder deskundige leiding konden kinderen daar hun eigen winter huisje bouwen. Wegens groot succes zijn we helaas al door onze voorraad van 300 gratis huisjes heen!

Op elke modelbaan staan modelhuisjes. Van fraaie vakwerkhuisjes tot moderne villa’s. Het Modelspoor Museum heeft van de firma HobbyTime uit Den Ham een groot aantal bouwdozen en lijm gekregen. Daarmee mogen kinderen van 6 tot 12 jaar hun eigen huisje bouwen. Dat gebeurt onder de deskundige leiding van de vrijwilligers van het museum. De gebouwde huisjes mogen mee naar huis genomen worden. Voor de kinderen en begeleiders geldt de normale entreeprijs. Huisjes en lijm zijn gratis.

Van dinsdag t/m vrijdag is het museum geopend in de Kerstvakantie van 10.30 tot 17.00 uur, zaterdag van 10.30-17.00 uur en maandag en zondag van 13.00 tot 17.00 uur. Het museum zit in het station van Sneek en is goed bereikbaar met de auto, bus en trein. Alle informatie is ook op www.modelspoormuseum.nl te vinden.