(Muzikale) Verhalen verteld in de Pake en Beppe week

Verhalen verteld in de Pake en Beppe week

Dit jaar doet het Modelspoor Museum ook mee aan de Pake en Beppe week van 20 februari t/m 23 februari 2024.
Kinderen mogen ook nog eens gratis in het museum van 20 februari t/m 23 februari, als ze dan een Pake of Beppe meenemen.

Dit jaar met een leuk programma, want het thema is “vertel verder”. Elke middag is er wat bijzonders (van 13.30 – 16.00 uur).

Dinsdag middag: verhalen verteld door bekend Sneeker echtpaar over oude Phillips gebruiksvoorwerpen van Museum van de 20e eeuw.
Woensdag middag: verhalen over de Phillips baan door Fokko Feenstra
Donderdag middag: maak muziek en speel mee, muzikale vertellingen door Gerke Venema.
Vrijdag middag: verhalen verteld door bekend Sneeker echtpaar over oude Phillips gebruiksvoorwerpen van Museum van de 20e eeuw.

Let op: Social-Deals tickets zijn niet te gebruiken in de voorjaarsvakantie (17 t/m 25 februari).

Op de foto’s; Gerke Venema, echtpaar Tolsma en Fokko Feenstra.