Het Modelspoor Museum zoekt 500 stenen

Voor het Modelspoor Museum staan alle seinen op groen voor de nieuwbouw. Die staat gepland voor naast De Stolp aan de Smidsstraat in Sneek. Voor alle mooie plannen is elke euro meer dan welkom. Daarom is het museum nu een actie gestart waarbij men een steen kan kopen.

Na ruim drie jaar van voorbereiding heeft het museum groen licht gekregen voor de nieuwe locatie. Aan de Smidsstraat in Sneek komt een groot pand met meer dan voldoende ruimte voor de ambitieuze plannen van het museum. Voor de realisatie van alle plannen kan het museum nog wel wat extra geld gebruiken. Daarom is het museum een actie gestart waarbij mensen een symbolische steen kunnen kopen. Van een halve steen, een hoeksteen tot een hele steen. “Iedereen die een steentje bijdraagt aan onze nieuw locatie krijgt er wat voor terug” aldus Jan Willem van Beek, de directeur van het Modelspoor Museum. “Van iedereen wordt op een banner de naam geprint op een steen in het nieuwe museum”. Met de actie verwacht het museum zo’n 500 stenen binnen te halen.  De stenen kunnen gemakkelijk worden gekocht via deze link waar ook per steen alle tegenprestaties staan.

Uw aankoop wordt begin april 2024 via machtiging automatisch afgeschreven. U ontvangt begin april 2024 dan ook digitaal uw gratis toegangskaart, welke geldig is t/m 30-6-2025.

Foto: Nieuwbouw naast De Stolp
Afbeelding: Artitude Leeuwarden