Deze zomer  van 6 juli t/m 1 september 2024 is in het station in Sneek weer omgetoverd met KidsProject. Meer dan honderd houten treinen, wagons en bruggen staan op lage tafels om mee te spelen. En er is ook een leuke speurtocht door het museum. Genoeg voor uren speelplezier.

Treinen van hout zijn voor velen het begin van een mooie hobby. In de vakantie kunnen kinderen uren spelen met de grootste houten treinbaan van Nederland (KidsProject). Dan is in een gedeelte in het museum gevuld met honderden houten treinen, bruggen, stootblokken en stations. Alles op lage tafels zodat kinderen er makkelijk mee kunnen spelen. Zo wordt het bezoek aan het museum een feestelijk uitje voor het hele gezin. Toegang voor iedereen met een geldig kaartje voor het Modelspoor Museum.

Eye cather kinderen