Optreden Evergreens bij Modelspoor Museum groot succes

Grote belangstelling bij optreden Evergreens
Op zondag 15 september was het stationsgebouw van het Modelspoor Museum Sneek het decor van het UIT-festival in Sneek. Het Gemengd Koor Evergreens uit Sneek gaf een succesvol optreden. Onder grote belangstelling genoot het publiek van eigentijdse en klassieke nummers. Een mooie start van het UIT Festival.

Evergreens
Het koor heeft een modern en klassiek repertoire door meer dan vijftig enthousiaste leden onder leiding van dirigent Erwin de Ruijter. De muzikale ondersteuning wordt verzorgd door een combo bestaande uit een pianiste Itske Brakels, drummer Leo Roodhof, gitarist Peter Brakels en basgitarist Ronald Postma.
Tijdens het UIT-festival op zondag 15 september was de toegang voor het museum voor de kinderen gratis. Muziek luisteren en naar de treinen, een mooie combinatie.